سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۴۶:۵۳

زنگنه در دیدار با وزیر توسعه منابع نفتی سریلانکا:
روابط نفتی تهران- کلمبو احیا می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت، سریلانکا را از شرکای خوب تجاری ایران در بخش نفت و پتروشیمی اعلام کرد و افزود: ایران علاقمند به توسعه همکاری‌ها با کشور سریلانکا است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، بیژن زنگنه پیش از ظهر یکشنبه، سوم مردادماه در دیدار با چاندیما وراکودی، وزیر توسعه منابع نفتی سریلانکا گفت: سریلانکا همیشه از شریکان خوب تجاری ایران در بخش نفت و محصولات پتروشیمی بوده است. وی اظهار امیدواری کرد با سفر وزیر توسعه منابع نفتی سریلانکا به تهران، روابط ٢ کشور که به دلیل اعمال تحریم‌ها دچار وقفه شده بود، دوباره احیا شود.


زنگنه با بیان اینکه ایران و سریلانکا در منطقه اقیانوس هند واقع شده‌اند و به طور طبیعی با یکدیگر پیوستگی دارند، گفت: ما می‌توانیم در حوزه‌های مختلفی با یکدیگر همکاری داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه وزیر توسعه منابع نفتی سریلانکا قرار است فردا (دوشنبه، چهارم مردادماه) از تاسیسات گازی و پتروشیمی ایران در منطقه پارس جنوبی دیدن کند، اعلام کرد: پارس جنوبی مرکز صنایع گاز و پتروشیمی ایران است. زنگنه با تاکید بر علاقمندی تهران به گسترش روابط با سریلانکا، گفت: مشکلاتی میان روابط ٢ کشور در زمان تحریم‌ها به وجود آمد، اما امیدوارم با سفر وزیر توسعه منابع نفتی سریلانکا به تهران این مسائل حل و فصل شود.



  کد خبر : 1993
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :